HTML

Ez De LoL

Üdv! Ezt a blogot azért hoztam létre,mert unatkoztam :D A web témája mindenféle vicces kép,video,sztori,egyszóval vicces dolgok :) Haladok az oldallal,a chaten nincs káromkodás.. Ha valami full kajak dolgot akarsz beküldeni (legyen az bármi) akkor írj egy levelet a dany502@gmail.com-ra.Téháiksz az olvasást,riszpekt :D

Chat

Online látogatók

Kinder reklámok

2009.10.31. 21:51 :: rockerdani

Tudjátok,kinder maxi king meg a többiek :D Készüljetek fel mer ilyen szar reklámokat még soha nem láttam XD

 

1.Kinder Maxi King

Ezzel igazábol nem lenne gond ha nem írta vna oda a  videó feltöltője a néger csávó mellé szöveg buborékba h szeretem a kistejest XDXDXDXD

 

 

2.Kinder Pingvin vagy mi a retek

Ehez a reklámhoz csak gratulálni tudok :D Sajnos magyar verzsönt nem találtam,bár ugyan ilyen szar :D Hogy lehet olyan reklámot csinálni,amibe egy pingvin bemegy az annyához lefoglalni őt valami halandzsával amíg a másik pingvin el csóringolja a hűtőböl a csokit? XD ez már fáj ...aztán itt énekel h "kinder pingvi-já lublu" :DD

 

4.Az előző paródiája

De nem elég az,hogy az istenkirály Kinder (vagy inkább Kinder a gyengébbek kedvéért :D) összedob egy ultraszar reklámot,még paródia is van mellé,amin mellesleg szijjelröhögtem magam XD Ahogy ott csuszkál a pingvin a háttérbe XDXDXDXDD 5/5 * :D

5.Mégegy paródia

Ezt se hagyhattam ki XD

6.Mégegy pingvin reklám (most nem paródia)

És igen,ez az a reklám amit a legjobban rühellek...hogy lehet ilyet csinálni? Már elején úgy kezdődik a reklám hogy egy csávó elkezd billegni mint ha be lenne baszva...aztán utána megy  a csaj O.o ez mit jelent? hogy zabájjak kinder pingvint aztán én is dülöngélek mint aki megivott 2 liter Jégermatyit és majd utánam jönnek a csajok? ez olyan szar hogy már vicces XD komolyan csinálok egy kritizálóblogot :D jó lehet hogy ez már az a kategória,amin csak én tudok röhögni de akkor is beteg...:D

 

2 komment

Címkék: reklám szar pingvin maxi king kinder

A bejegyzés trackback címe:

https://ezdelol.blog.hu/api/trackback/id/tr471489716

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lifeguard · http://standbyvideos.blog.hu 2009.12.27. 20:39:31

A kevencünk, mert olyan hűs! Ezen szétröhögtem magam XD XD Meg ezen is: Az akció 2007. február 1-től a készlet erejéig tart XD XD XD XD

rockerdani · http://ezdelol.blog.hu 2010.01.24. 15:43:00

heh azt észre se vettem ott a sarokba :))
süti beállítások módosítása