HTML

Ez De LoL

Üdv! Ezt a blogot azért hoztam létre,mert unatkoztam :D A web témája mindenféle vicces kép,video,sztori,egyszóval vicces dolgok :) Haladok az oldallal,a chaten nincs káromkodás.. Ha valami full kajak dolgot akarsz beküldeni (legyen az bármi) akkor írj egy levelet a dany502@gmail.com-ra.Téháiksz az olvasást,riszpekt :D

Chat

Online látogatók

Tesco bakik

2009.07.23. 20:00 :: rockerdani

Hát,az ahogy a videó címe is írja,ez tényleg "nem gyenge" :) A videón különféle tescos bakikat fogtok látni...szerintem jó :D Én is találkoztam már ilyenekkel,mint pl a -1 Ft akcióként,sőt még olyat is láttam ahol az egyik bevásárlóközpont reklámújságjának fele fordítva volt odanyomtatva :D Van ilyen....--->Bocs hogy nem 5-kor postoltam,nem jött össze<---

Szólj hozzá!

Címkék: újság videó baki tesco vicces

A bejegyzés trackback címe:

https://ezdelol.blog.hu/api/trackback/id/tr261263650

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása