HTML

Ez De LoL

Üdv! Ezt a blogot azért hoztam létre,mert unatkoztam :D A web témája mindenféle vicces kép,video,sztori,egyszóval vicces dolgok :) Haladok az oldallal,a chaten nincs káromkodás.. Ha valami full kajak dolgot akarsz beküldeni (legyen az bármi) akkor írj egy levelet a dany502@gmail.com-ra.Téháiksz az olvasást,riszpekt :D

Chat

Online látogatók

Újabb Soproni sörreklám parody -.-'

2009.08.11. 15:48 :: rockerdani

Egy régebbi postban már említettem (itt) ,hogy ebből a soproni reklámból van pér videó a youtube-on...de sebaj,mert betesezk ide mégegyet :D:D Talán ez az utolsó,ami még jó is :D Ez át van teljesen szinkronizálva,de rohadt jóra sikeredett....

2 komment

Címkék: paródia soproni újabb sörreklám

A bejegyzés trackback címe:

https://ezdelol.blog.hu/api/trackback/id/tr261302995

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lifeguard · http://standbyvideos.blog.hu 2009.08.14. 13:53:20

Effecta 4ever! Tudtam, hogy őt lesz, mikor még csak el sem indítottam a videót! Nagyon jó videói vannak. www.effectaszinkron.blog.hu

rockerdani · http://ezdelol.blog.hu 2009.08.14. 14:16:18

nah látod ezt nem tudtam :O a youtube videónál nincs kiírva a blog címe :D nem ba,lényeg hogy jó videó :)
süti beállítások módosítása