HTML

Ez De LoL

Üdv! Ezt a blogot azért hoztam létre,mert unatkoztam :D A web témája mindenféle vicces kép,video,sztori,egyszóval vicces dolgok :) Haladok az oldallal,a chaten nincs káromkodás.. Ha valami full kajak dolgot akarsz beküldeni (legyen az bármi) akkor írj egy levelet a dany502@gmail.com-ra.Téháiksz az olvasást,riszpekt :D

Chat

Online látogatók

Legyél okosabb az "ezdelol" bloggal ROVAT

2009.10.29. 18:31 :: rockerdani

Hm,mostantól minden alkalommal,amikor írok egy bejegyzést,teszek be egy rovatot is,ami okosít egy kicsit benneteket :D Nem unalmas,nyugalom .... Mai téma:

Hogyan kell használni a villát? (by gyakorikerdesek.hu)

Tudom, hogy gáz, de én eddigi életemben mindent kanállal ettem, valahogy irtózom a villától (talán fóbia, nem tudom). A gond, hogy barátnőm szülei áthívtak vacsorára, most fogok találkozni velük először, és nem akarok beégni, de még sohasem ettem villával.

 

válaszok:

1. szeretem használni, lehet, hogy így élem ki a rejtett agressziómat, szeretem szúrkálni az ételt. :D
egyszerű, ha pl. egy szelet húst vágsz fel, beledöföd a húsba, de ha vékonyabb szelet, csak óvatosan, mert akkor kicsúszhat a tányérból, az milyen vicces! :D
ha pl. zöldséget eszel vele, akkor fel is szúrhatod rá a falatot, de akár kanalazhatod is vele a kaját.
ha késsel-villával eszel, akkor jobb kézben a kés, balban a villa. de ha időközben huzamosabb ideig nem használod a kést, akkor nyugodtan leheteted, és átveheted a jobb kezedbe a villát.
ha csak villával eszünk, akkor természetesen a jobb kezünkkel fogjuk.
balkezeseknél fordítva.

2.Ha fel akarsz vele valamit szúrni,akkor a fogai lefelé íveljenek és a mutató ujjaddal támaszd meg. Ha emeled az ételt pedig fordítva és úgy fogd mint a ceruzát. Ezt azért írtam le,mert láttam már embert úgy enni,hogy megmarkolta a kanál nyelét :D

3.én levest szoktam enni vele...
megadom a móggyát :D  (az szép :D-szerk.)

4.Megfogod és feldugod a seggedbe a hegyével fölfele! (nem is rossz ötlet :D-szerk)

5.a végénél megfogod, aztán koncentrálsz és beledöföd a húsba, vagy amit eszelxD, aztán felemeled a szádhoz és lenyeled!
próbáld ki a villával evést! sokkal jobb, mint kanállal!
én késsel szeretek enni amúgy. főleg levest  (hm a levest késsel a legjobb enni! tapasztalatból mondom..-szerk)

Na,remélem megtanultatok villával enni,ha nem menne,széépen laassaaan menjetek végig pontról pontra :))

(A kérdés a gyakorikerdesek.hu oldalon lett feltéve,nem kitaláció)

Szólj hozzá! · 1 trackback

Címkék: villa rovat okosabb legyél bloggal ezdelol

A bejegyzés trackback címe:

https://ezdelol.blog.hu/api/trackback/id/tr561484622

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: website laten maken 2017.11.05. 05:07:21

Sziget 2015 – Világzenei ajánló - B-oldal

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása