HTML

Ez De LoL

Üdv! Ezt a blogot azért hoztam létre,mert unatkoztam :D A web témája mindenféle vicces kép,video,sztori,egyszóval vicces dolgok :) Haladok az oldallal,a chaten nincs káromkodás.. Ha valami full kajak dolgot akarsz beküldeni (legyen az bármi) akkor írj egy levelet a dany502@gmail.com-ra.Téháiksz az olvasást,riszpekt :D

Chat

Online látogatók

Idegtépő játék :) De humoros

2009.07.19. 16:40 :: rockerdani

Nos,mivel tegnap kimaradtak a blog-bejegyzések,ezért ma pótlom ezeket :P A mai első post egy rendkívül idegesítő játékról fog szólni,az Unfair Platformer-ről...a címe mindent elárul :) Én végig vittem,de legalább 300x haltam meg,mire végre sikeredett..A játék 7 pályából áll,sok sikert mindenkinek! :)

Kattints a linkre,hogy játszhass,mert ide nem teszem be a játék zenéje miatt :P 

http://www.newgrounds.com/portal/view/422675


Új post nemsokára :)

Szólj hozzá!

Címkék: flash játék game idegesítő szivatás szivás unfair platformer idegtépő

A bejegyzés trackback címe:

https://ezdelol.blog.hu/api/trackback/id/tr91254889

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása