HTML

Ez De LoL

Üdv! Ezt a blogot azért hoztam létre,mert unatkoztam :D A web témája mindenféle vicces kép,video,sztori,egyszóval vicces dolgok :) Haladok az oldallal,a chaten nincs káromkodás.. Ha valami full kajak dolgot akarsz beküldeni (legyen az bármi) akkor írj egy levelet a dany502@gmail.com-ra.Téháiksz az olvasást,riszpekt :D

Chat

Online látogatók

Amerikait kérdeznek Magyarországról -felirattal-

2009.07.22. 15:53 :: rockerdani

Egy angol "vetélkedő" szerű műsor,azt tették fel egy csajnak kérdésként,hogy Budapest melyik Európai ország fővárosa?.. És mit válaszolt rá? "Azt hittem,hogy Európa egy ország..." OMG -.- Ebből is látszik,milyen hülyék az amerikaiak...mindegy,nézzétek végig...egyébként a  csaj vmi híresség, Kellie Picke-nek hívják...sok ész..:P

2 komment

Címkék: budapest magyar amerikai európa vetélkedő kellie

A bejegyzés trackback címe:

https://ezdelol.blog.hu/api/trackback/id/tr841261212

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ivanhoe 2009.07.23. 15:58:00

Ez a szöszi nagyon sötét. Bár ez nem meglepő a Youtube tele van az amcsi oktatás szégyeneivel.

rockerdani · http://ezdelol.blog.hu 2009.07.23. 19:52:44

hát igen..én már meg se lepődtem :D
süti beállítások módosítása